У ноч на 22 верасня праца месенджэр, які не працаваў на працягу некалькіх гадзін аднавілася. Аб поўным аднаўленні сэрвісу паведаміла кампанія ў сваім твітары.
Пры гэтым у Skype не патлумачылі, у чым заключалася сутнасць непаладак.
Нагадаем, збой адбыўся у панядзелак а 11-й — паведамленні не даходзілі або дастаўляліся з вялікай затрымкай, фіксаваліся праблемы з аўтарызацыяй.
Пазней частка непаладак была ліквідаваная, але кантакты карыстальнікаў адлюстроўваліся ў рэжыме афлайн, нягледзячы на рэальны статус, у сувязі з чым не мог ні з кім звязацца па відэа-ці аўдыасувязі.
0
0
0
0
0
0