Фота: Onlíner

 Фота: Onlíner

Там патлумачылі, што людзі, здымаючы грошы ў банкамаце, часта забываюць у ім сваю карту. Тады кліент застаецца без яе на нейкі час, а банку даводзіцца марнаваць дадатковыя рэсурсы на атрыманне карт. 

— Мы вырашылі выправіць гэтую сітуацыю і першымі на рынку змянілі працэс — спачатку кліент забірае сваю карту, а пасля гэтага ўжо грошы, за якімі, ён уласна і прыйшоў. Важна падкрэсліць, што для кліентаў на экране некалькі разоў прайграецца адпаведны тэкст аб тым, што трэба забраць і карту, і грошы. З моманту ўвядзення новага алгарытму колькасць забытых карт удалося скараціць утрая. 

Некалькі банкаматаў гэтага банка яшчэ працуюць па старой схеме, але ў бліжэйшы час іх плануюць замяніць на новыя.

Чытайце таксама:

Гандлёвыя крамкі ля Палаца спорту будуць працаваць круглы год

Памянялі закон аб крэдытных гісторыях. Што зменіцца?

57-гадовую беларуску моцна абдурыў «жаніх з Сірыі»

Клас
14
Панылы сорам
6
Ха-ха
5
Ого
1
Сумна
1
Абуральна
2