У Гомелі, следам за Магілёвам, запрацавала сістэма аплаты праезду ў грамадскім транспарце банкаўскімі картамі, піша tochka.by.

Гэта пілотны праект, ён стартаваў з папулярнага ў гараджан аўтобуснага маршруту №20 «Медгарадок — Старая Волатава».

За праезд можна разлічыцца бескантактавай картай любога беларускага банка. Сістэма падтрымлівае плацежныя сістэмы Белкарт, Мір, Visa і Mastercard.

Кошт паездкі стандартны і роўны кошту звыклага папяровага талона ў Гомелі — 80 капеек.

Як аплаціць праезд картай?

Для аплаты трэба паднесці карту да валідатары і патрымаць 1-2 секунды. На экране з'явіцца паведамленне аб паспяховай аплаце — «Аплачана».

Калі картка пашкоджана або прыбраць яе занадта рана, то з'явіцца паведамленне — «Адмова». Змяненне на рахунку можна ўбачыць у асабістым кабінеце або мабільным банку пасля фактычнага спісання сродкаў.

Пры праверцы кантралёр папросіць прыкласці карту да мабільнага прылады.

А калі грошай няма на карце?

Калі па нейкіх прычынах аплата не прайшла або ў момант спісання на карце было недастаткова грашовых сродкаў, то карта трапляе ў стоп-ліст.

Аплаціць наступную паездку ёю не атрымаецца, пакуль запазычанасць не будзе пагашана.

Запыты банка на пагашэнне запазычанасці праводзяцца аўтаматычна ў пэўны час. Пры жаданні гэта можна зрабіць самастойна ў асабістым кабінеце.

Праект маштабуюць

Рэалізацыя пілотнага праекта толькі пачалася, а на яго вынікі паўплывае ініцыятыўнасць гамяльчан, кажуць спецыялісты, якія ўкаранялі сістэму аплаты праезду картамі банкаў.

«Калі жыхары будуць актыўна карыстацца сэрвісам, праект будзе маштабаваць», — сказала дырэктар дэпартамента маркетынгу і PR Сбер Банка Яўгенія Кільпеляйнен.

Тэхнічным партнёрам выступіла IT-кампанія «Міжнародны дзелавы альянс», якая шмат гадоў займаецца транспартнымі праектамі па аплаце праезду.

Пакуль пашанцавала толькі пасажырам аднаго маршруту, але хутка праект пашыраць.

«Паэтапнае ўвядзенне новай для гамяльчан сістэмы аплаты праезду дазволіць старанна адпрацаваць усе нюансы і быць гатовым да яе ўкаранення ва ўсім грамадскім транспарце рэгіёну», — растлумачыў гендырэктар кампаніі Дзмітрый Коневцев.

Адзначым, што бескантактавая аплата праезду банкаўскімі картамі працуе ў Мінскім метрапалітэне. Штогод такой паслугай карыстаюцца мільёны пасажыраў падземкі.

Чытайце таксама:

У Магілёве тэсціруюць у грамадскім транспарце новаўвядзенне, якога няма нават у Мінску

У інфакіёсках Прыёрбанка больш не прымуць 100-даляравых купюр

Ехаць, стаяць ці сесці. Як улады абмяркоўвалі з маршрутчыкамі новыя правілы працы

Клас
3
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
1