IPhone нязменна трымае 1 месца ў рэйтынгу папулярнасці.

Ровар упэўнена рвануў уверх з 20-га радка зімовага рэйтынга на 2-і — беларусы актыўна рыхтаваліся да цёплага спартыўнага сезона. Нечакана ў топе на 25-м месцы аказаліся буцы — цікавасць да футбола ў карыстальнікаў відавочная. Завяршае рэйтынг вясны незвычайны запыт пра Stone Island — італьянскі брэнд прэміум-адзення для спорту.

Па запытах «Куфар-нерухомасці» толькі ў Мінскай вобласці найбольшая цікавасць была да дамоў, а ў астатніх пяці па запытах лідзіруюць кватэры. Гэта адлюстроўваецца і ў топе запытаў: кватэру шукалі 840 743 разы, а па дамах пакінулі 539 661 запыт.

А вось ездзіць гэтай вясной беларусы плануюць выключна на Audi — безумоўны лідар «Куфра-аўто» ва ўсіх абласцях з 1 258 901 запытам. Першынство Volkswagen відавочна засталося ў мінулым.

Сезонная цікавасць беларусаў да тых ці іншых тавараў відаць няўзброеным вокам. Так, у сакавіку ровар быў толькі на 8-м радку рэйтынга, у красавіку ён размясціўся ўжо на 2-м. Таксама вясной многім хочацца абнаўлення гардэробу, таму большасць запытаў прысвечана адзенню, абутку і аксесуарам. Самыя папулярныя брэнды — замежныя Zara, Nike і Adidas.

Самымі папулярнымі катэгорыямі па наведваннях сталі «Куфар-аўто», «Мода і стыль» і «Куфар-нерухомасць».

Цікавасць карыстальнікаў вырасла таксама да дзіцячых тавараў і да тавараў для хобі і спорту. Традыцыйна ў вясновыя месяцы пачынаецца падрыхтоўка да рамонтаў у кватэрах і дамах, што тлумачыць 6-ы радок для «Рамонту і будоўлі» і 8-ы — для «Мэблі».

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0