Кампанія «ДПМ», якая валодае брэндам «Буслік», прызналася ў тым, што 26 чэрвеня «ў выніку несанкцыянаванага доступу трэціх асоб да базы даных сайта персанальныя звесткі былі скампраметаваныя».
У сеціва трапілі такія звесткі, як прозвішча, імя, тэлефон, e-mail і адрас.
«У сувязі з гэтым будзе праведзена замена пароляў для аўтарызацыі на сайце, пра што вам будзе паведамлена. Звяртаем вашу ўвагу, што калі вы выкарыстоўвалі пароль для аўтарызацыі на сайце і на іншых рэсурсах, то неабходна таксама яго змяніць», — папярэдзілі пакупнікоў.
Чытайце таксама:
Якія звесткі беларусаў уцяклі ў сетку праз узлом буйных крам