Відэа з тэгам #grimaceshake набралі ўжо звыш 850 млн праглядаў. Прадстаўнікі фастфуд-сеткі пакуль ніяк не каментавалі стыхійны поспех новага чэленджу, але ў твітары апублікавалі пост ад імя Грымасы: «Раблю выгляд, што не заўважаю трэнду Grimace Shake».

Чытайце таксама:

«Сітуацыя проста нейкі сюр». Цяжарная жанчына абурылася, што мужчыны ў мінскім метро не саступаюць месца

Беларусу ў Неапалі адмовіліся рабіць манікюр. І вось як гэта патлумачылі — прычына не ў палітыцы

Падсалоджвальнік аспартам спрыяе развіццю раку — Reuters

Клас
3
Панылы сорам
34
Ха-ха
8
Ого
4
Сумна
3
Абуральна
7