У гандлёвых цэнтрах Мінска 27 лістапада пройдзе распродаж «чорнай пятніцы», паведаміў кіраўнік праектаў па гандлёвай нерухомасці кіраўніцкай кампаніі «Твая сталіца. Кіраўніцтва праектамі» Арцём Давідовіч.

Мэблевую «чорную пятніцу» прымеркавалі да гадавіны гандлёвага цэнтра «Трум». Яе падтрымалі каля 50 магазінаў: «Цэнтр кухні Зов», Estell, Letto, Etagere, Vegas, «Лавесон», MebelLux і іншыя. Скідкі на мэблю і прадметы інтэр'еру будуць дасягаць 60%. Па зніжаных цэнах абяцаюць прадаваць ложкі, канапы, сталы, крэслы, дзверы, аксесуары, гатовыя калекцыі мэблі для гасцінай, спальні, кухні і ванны. Так, цэны на ложкі будуць пачынацца з 3,3 млн рублёў, на канапы — з 4,4 млн, а на калекцыі мэблі для гасцінай — з 5 млн.

Нагадаем, мэблевы распродаж у «Труме» ўжо праходзіў у чэрвені. У гэту пятніцу памеры скідак павялічаць, а часу ў пакупнікоў будзе больш: асаблівыя цэны будуць дзейнічаць з 15 да 21 гадзіны. Гандлёвыя аператары ўзялі на сябе абавязацельствы не павышаць цэны за некалькі тыдняў да «чорнай пятніцы», зрабіць рэальныя скідкі і не ўводзіць пакупніка ў зман, зазначыў кіраўнік праектаў.

«Арганізатары ўлічылі вопыт мінулых распрадажаў і папрасілі арандатараў скінуць цэны на частку тавараў да ўзроўню сабекошту, як гэта прынята на Захадзе. Такія мерапрыемствы працуюць на фарміраванне брэнда: калі спажывец застаецца задаволены купляй, то ён вернецца ў магазін, — тут не павінна быць мэты зарабіць», — мяркуе Давідовіч.

Дзіцячая «чорная пятніца» ў гандлёва-забаўляльным цэнтры «Тытан» закране больш як 20 магазінаў вядомых брэндавых сетак. Сярод іх «Буслiк», Kari Kids, Mothercare, FUNtastik, Chicco, Play Today, «Мой ребенок». Патаннеюць дзіцячае адзенне, абутак і цацкі, цэны на многія тавары знізяць на 30—50%. Будуць дзейнічаць і скідкі на наведванне кантактнага заапарка (ад 10 да 30%), а ў арт-кінатэатры за паўцаны будуць прадаваць папкорн.

Пасля 17 гадзін на трэцім паверсе «Тытана» адбудзецца дзіцячае свята. Наведвальнікаў чакаюць конкурс з прызамі, кулінарнае шоу, выступленні клоўна, вакальных калектываў. Дзяцей будуць забаўляць аніматары ў касцюмах піратаў, роставыя лялькі і майстар па аквагрыме.

«Чорная пятніца» ў Мінску пройдзе адначасова з іншымі гарадамі свету. Традыцыя распродажу пасля Дня падзякі нарадзілася ў ЗША яшчэ ў 60-х гадах мінулага стагоддзя і хутка прыжылася ў іншых краінах. У Беларусі «чорная пятніца» толькі набірае папулярнасць. Але гандлёвыя аператары да яе праяўляюць вялікую цікавасуць, усведамляючы значнасць такога кшталту мерапрыемстваў для пашырэння сваёй аўдыторыі і павышэння лаяльнасці да брэндаў», — зазначыў прадстаўнік «Твая сталіца. Кіраўніцтва праектамі».

Клас
0
Панылы сорам
0
Ха-ха
0
Ого
0
Сумна
0
Абуральна
0

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?