«Пры стварэнні калекцыі асаблівую ўвагу мы надалі нетрывіяльнаму падыходу, складанаму крою і перапрацоўцы дэталяў касцюма самураяў у штодзённае адзенне. Запазычылі вядомыя матывы з японскіх гравюр XIX стагоддзя, шматслойнасць і вялікую колькасць прапрацаваных дэталяў у фурнітуры і прынтах. У гэтай калекцыі мы ўпершыню выкарыстоўвалі тканіны з выкарыстаннем нашага ўнікальнага тэкстыльнага дызайну», — расказала аб працы над мерчам дызайнерка Дар'я Палажанцава.

Банкаўскі мерч — нетыповая гісторыя для айчынных брэндаў, тым больш для банкаў. Але Альфа робіць гэта рэгулярна, здзіўляючы грамадскасць самымі нетрывіяльнымі спосабамі.

Год таму брэнд прадставіў першую калекцыю MOOORE, крыху пазней выйшаў дроп да love season і фестывальны — для Viva Braslav.

Чытайце таксама:

«Праблема можа прыйсці адкуль не чакалі». Мінчукі пра тое, як выбіралі кватэры і пра што потым пашкадавалі

«Беларусы — тыя ж рускія, проста не ўсе яшчэ зразумелі». Як беларусы пад бел-чырвона-белым і расійскім сцягамі ўдзельнічаюць у тыкток-батлах

Хто ўвайшоў у спіс самых уплывовых жанчын года па версіі Financial Times

Клас
1
Панылы сорам
3
Ха-ха
0
Ого
1
Сумна
1
Абуральна
0