Фота: NBS24
Кітайскі брэнд адзення з неадназначнай назвай EBLAN вырашыў упершыню выйсці на расійскі рынак. Пра гэта 12 чэрвеня напісала выданне «Восток. Медиа».
Паводле інфармацыі выдання, брэнд ужо пачаў рыхтаваць адгрузку тавараў на расійскія прылаўкі, а самі піяр-менеджары кітайскай кампаніі лічаць, што іх прадукцыя будзе мець вялікі поспех сярод пакупнікоў.
Аднак не ўсё так проста, як падаецца.
«Расійская цэнзура наўрад ці прапусціць краму з падобнымі шыльдамі. Таму кітайскаму брэнду адзення давядзецца старанна падумаць над сваёй назвай і слоганам, каб у расійскага боку не ўзнікала да яго пытанняў», — піша выданне «Восток. Медиа».
Характэрна, што падобныя назвы ў кітайскіх брэндаў не ёсць чымсьці выключным. Напрыклад, у самім Кітаі і іншых краінах можна сустрэць такія кітайскія кампаніі, як крама касметыкі O HUI, крамы жаночай бялізны Dai Hui і Eblin і гэтак далей.
Чытайце таксама:
Рэстаран у Японіі падаў у суд на наведвальніка за аблізванне чужых талерак